2012 m. gegužės 20 d., sekmadienis

Žaidimas-konkursas "Mainų ratas" Nr.7

Šiek tiek man pačiai netikėtai laimėjau konkursą tinklaraštyje "Mano laimės trupinėlis". Tad turiu toliau tęsti šį smagų žaidimą ir įvykdyti visas man paskirtas užduotėles :) Jei kam įdomu, kas tai per žaidimas, galite užsukti į šio žaidimo iniciatorės tinklaraštį "Paper love".

DABAR ŠIEK TIEK APIE SAVE:

1. Trumpas prisistatymas. Esu Justė, gyvenu laikinojoj sostinėj. Rankdarbiauju nuo mažumės :) Tuo ir gyvenu :) Taip pat didelę dalį mano gyvenimo užima skrebinimo forumas scrapping.lt ir su juo susiję dalykai.

2. 5-iais žodžiais apie save: darboholikė, popieriukų mylėtoja, entuziastė, optimistė, sąrašiukų fanė :)

3. Koks paskutinis skrebo pirkinys ir koks ant jusų norų sarašo? Paskutinis pirkinys - Tim Holtz antspaudukai "Mixed Media". O artimiausias...kol kas nežinau, nes visko turiu per akis.

4. Koks geras/idomus/vertingas dalykas, kurį išmokote/patyrėte beskrebindama. Nusipirkau fotoaparatą ir pradėjau domėtis fotografija.

5. Patarimas skaitytojui: NEBIJOKITE PABANDYTI - popieriukai nesikandžioja :)



"Mainų rato" Nr.7 
UŽDUOTIS

MUZIKA

Savo darbelyje panaudokite kažką, kas susiję su muzika:
instrumentą, natas ir t.t. 
Galite gaminti tradicinius skrebukus, atvirukus ar netradicinius skrebukus.
Nuorodas su darbeliais įkelkite šio pranešimo gale.
Konkursas vyks iki birželio 10d. 24val. LT laiku.
Nugalėtoją rinksime visi kartu :)



MANO SKREBUKAS ŠIA TEMA:




PRIZAS



Tad labai laukiu darbelių!!!

20 komentarų:

  1. Vaje, koks grožis! Kažkas labai taikliai apie tavo darbelius yra pasakęs - kai tyli, tai tyli, bet jau kai padarai ką nors, tai tikrai labai nustebini :) Šis skrebukas man toks lengvutis ir plevenantis ir tie chaotiški papaišymai - kaip akordai, chaotiškai išgauti mažais pirščiukais. Žavingas!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ačiū :) tikiuosi, kad sudalyvausit konkursėlyje ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Malonu dar artimiau susipazinti! 'Mainu rato' konkurseliu rengejiu interviu man viena is megiamiausiu daliu.
    Idomi tema!
    O 'Mixed Media' Tim Holtz anstspaudukus as irgi neperseniausiai isigyjau ;) bus idomu pamatyti kaip panaudosi.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Na jungiuosi si kart su netradiciniu paskrebinimu :) tikiuos priimsi :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Jungiuosi ir aš su atviruku:

    http://daiva-daiwa.blogspot.com/2012/05/atvirukai-tevo-dienos-proga.html

    AtsakytiPanaikinti
  6. Oi Juste tu ir ankstyva buvai su savo uzduotim! Būčiau aš žinojus!
    Kokia gera tema, atrodo lyg ir nelengva reiks galvele pakratyt :-)
    Patiko tavasis pvz toks lengvas ir malonus.
    Dziugus prisistatymas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu, kad patiko manasis darbukas :) O tema, manau, labai plati ir tikrai galima daug interpretuot ;)

      Panaikinti
  7. Negalėjau ir aš likti abejinga tokiai temai, jungiuosi su savo darbeliu :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Juste, o jeigu pas mane darbelyje vieninteis ryšys su muzika, tai iš dainos paimti žodžiai ir frazės. Tinka ar ne?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tinka :) Aš nepriekabi, o muziką specialiai parinkau tam, kad būtų galima interpretuoti ;) Tad drąsiai junkis ;)

      Panaikinti
  9. Turiu ir as darbeli siai uzduociai :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Kiek daug dalyvių ir visų darbai kokie gražūs ;)
    Juste, tavo skrebukas įkvepiantis :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Pas mane dar maziau sasaju su muzika, nei pas Neringa, nes panaudojau vos viena (net nepilna) eilute is dainos... Ikeliau, bet jeigu netinka, tai ismesk ta mano linka :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Atejau pasigrožėti darbais ir bandyti suspėti sudalyvauti - o žiūriu jau ir balsavimas prasidėjęs!
    Siaip iki 15d vykdavo! bet matyt tu gal tada nebusi.

    Džiaugiuosi kad tavo tema ir prizas tiek daug dalyvaujančių pritraukė! :-)

    AtsakytiPanaikinti